Kazan Stanki Others چرا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اسرائیل خوب در نظر گرفته می شود؟

چرا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اسرائیل خوب در نظر گرفته می شود؟

هنگامی که قصد دارید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات انجام دهید، سرمایه گذاری در اسرائیل ممکن است اولویت اصلی شما نباشد https://iranfintex.com/. این جایی است که شما یکی از بزرگترین فرصت های دوران ما را از دست خواهید داد. اقتصاد اسرائیل از دیرباز به عنوان یکی از باثبات ترین و قوی ترین اقتصادهای جهان مورد ستایش قرار گرفته است. حتی در طول بحران های مالی جهانی، اقتصاد اسرائیل به عملکرد قوی خود ادامه داد. برخلاف سایر نقاط جهان، حباب املاک و مستغلات در اینجا ظاهر نشد و به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری آپارتمان در اسرائیل هنوز یک ایده عالی است.

جدای از داشتن اقتصاد بسیار قوی، اسرائیل همچنین برای کمک به استارتاپ ها در راه اندازی ایده های خود شهرت زیادی دارد و نام مستعار «ملت استارتاپی» را برای خود به ارمغان می آورد. به دلیل اقتصاد مطلوب و تمایل مردم برای سرمایه گذاری در داخل کشور، قیمت املاک در اسرائیل بسیار قوی باقی مانده است. این کشور همچنین به شما امکان خرید ملک قدیمی یا سرمایه گذاری در املاک جدید را می دهد. با این حال، سؤال این است که چرا باید در آپارتمان‌ها در بیر شوا سرمایه‌گذاری کنید، نه آپارتمان‌ها در هر شهر دیگری در سراسر جهان؟ در اینجا دلیل آن است.

اسرائیل یکی از معدود کشورهایی است که حتی قبل از اینکه سازنده شروع به ساختن آن کند می توانید ملکی را خریداری یا رزرو کنید. در واقع، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در املاکی که به تازگی اعلام شده است، تقریباً 30 درصد تخفیف را به شما ارائه می دهد. هنگامی که ملک شروع به ساخت می کند، قیمت ها بلافاصله افزایش می یابد. اگر سرمایه‌گذاری کرده باشید، تا زمانی که ملک به پایان برسد، سود بسیار خوبی دریافت خواهید کرد.
دولت اسرائیل سخت تلاش می کند تا امنیت پول سرمایه گذاران را تضمین کند. قانون در درون خود بندهای زیادی دارد که حافظ منافع سرمایه گذاران است. این به کیفیت محصول فروخته شده توسط فروشنده و مطابقت با تمام شرایط قرارداد اشاره دارد. اگر فروشنده هر یک از بندهای قرارداد را رعایت نکند، قانون اسرائیل راهکارهای مناسبی را برای آن پیشنهاد می کند.
وقتی مستقیماً از یک پیمانکار ملکی را خریداری می کنید، نه تنها ملک را عاری از هرگونه دلبستگی دریافت می کنید، بلکه حق و آزادی طراحی خانه خود را به همان صورتی که می خواهید دریافت می کنید. می توانید چند ساختار به آن اضافه کنید یا یک یا دو دیوار را بیرون بکشید تا فضای منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. حتی می توانید از فروشنده بخواهید این کار را با قیمت توافقی برای شما انجام دهد.
خرید ملک جدید و اجاره آن برای کسب درآمد فعال از آن زمانی که در حال سرمایه گذاری در اسرائیل هستید کاملا امکان پذیر است. اجاره یک آپارتمان جدید آسان تر است و می توانید این کار را با قیمت بسیار بالاتری نیز انجام دهید. در واقع، این سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اسرائیل می تواند درآمد فعال و غیرفعال برای سرمایه گذاران ایجاد کند. اگر به عنوان یک سرمایه گذار، تصمیم گرفتید در ملک زندگی نکنید، می توان آن را برای ایجاد درآمد فعال اجاره داد. اگر تصمیم بگیرید در ملک زندگی کنید، قیمت آن همچنان بالا می رود و بعداً می توانید آن را با قیمت بالایی بفروشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post